Hoe duurzame branding en strategie je kunnen helpen de marketinguitdagingen van 2023 aan te gaan

Marketing en reclame zijn voortdurend in beweging. De verwachtingen van consumenten, de concurrentie van andere merken, de technologische ontwikkelingen en de maatschappelijke veranderingen stellen marketeers voor nieuwe uitdagingen. Hoe kun je als marketeer succesvol blijven in 2023? In dit artikel bespreken we drie belangrijke uitdagingen waar marketeers mee te maken krijgen en hoe duurzame branding

Hoe duurzame branding en strategie je kunnen helpen de marketinguitdagingen van 2023 aan te gaan Meer lezen »

Hoe is branding ontstaan?

Hoe is branding ontstaan? Al in de Griekse en Romijnse tijd gebruikten de toenmalige winkels uithangborden. Vaak werden er beeldmerken gebruikt omdat niet veel mensen in die tijd konden lezen en schrijven. Een belangrijke ontwikkeling van het merk als zijnde familiewapens in de middeleeuwen in Europa. Naast de familiewapens ontstonden er ook merktekens in de

Hoe is branding ontstaan? Meer lezen »